dinsdag 7 oktober 2008

memory

Kijk even onderaan mijn blog!!Altijd leuk zo'n spelletje. Weer bij Margriet gezien...
en ik ben nog steeds niet begonnen met ding 6...

(niet onder Citrix is nog leuker door de geluidseffecten)

3 opmerkingen:

schoolmiep zei

Leuk hoor een "game"op je weblog. Maar ik heb er geen tijd voor om uit te proberen.

steenwijk23 zei

hee leuk!! ook begonnen met 23 dingen! ik blijf je volgen hoor

Mirjam zei

Ik ben nog benieuwd hoe ding 5 je vergaan is. Zijn er op jeugdgebied ook specifieke blogs te vinden die voor jouw interessant zijn?