Kijk even onderaan mijn blog!!Altijd leuk zo'n spelletje. Weer bij Margriet gezien...
en ik ben nog steeds niet begonnen met ding 6...
(niet onder Citrix is nog leuker door de geluidseffecten)
(niet onder Citrix is nog leuker door de geluidseffecten)

3 opmerkingen:
Leuk hoor een "game"op je weblog. Maar ik heb er geen tijd voor om uit te proberen.
hee leuk!! ook begonnen met 23 dingen! ik blijf je volgen hoor
Ik ben nog benieuwd hoe ding 5 je vergaan is. Zijn er op jeugdgebied ook specifieke blogs te vinden die voor jouw interessant zijn?
Een reactie posten