Eindelijk weer actie op Marjansweb...Vandaag ben ik urenlang bezig geweest met Delicious... Eerst lukte het maar niet om de knoppen geïnstalleerd te krijgen en het idee dat mijn favorieten aan de wereld geopenbaard zouden worden beviel me helemaal niet! Natuurlijk kun je flink profiteren van elkaars vondsten, maar aan de andere kant: moet nou echt iedereen weten wat mijn voorkeuren zijn? Dus het is een beter plan om daar strikt onderscheid in te maken. Dit is voor werk en wil ik delen en dit is privé en wil ik niet delen. En gelukkig kan dat met Delicious. Blijkbaar zijn er toch meer mensen die niet alles willen delen... Mijn eerste account was gewoon onder mijn eigen naam en dus te herkenbaar. Nadat ik opnieuw ben begonnen lukte het ook ineens om de knoppen op de werkbalk te krijgen en de rest van de middag is dus opgegaan aan het taggen en opruimen van mijn favorieten...
Het nut voor het inlichtingenwerk lijkt me heel groot en eenvoudig toe te passen. Alle handige websites bij elkaar en dan nog goed trefwoorden... Maar dat moet lukken, we zijn tenslotte bibliothecarissen!!!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten